לא התעללה

הסוף לעלילת הדם: ניצחון ענק לשרה נתניהו

תמונה – פייסבוק

אחרי שנים של כותרות בעיתונים ובמהדורות, בית הדין האזורי לעבודה בירושלים דחה את תביעתה של שירה רבן, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, נגד הגברת שרה נתניהו: "גרסתה אינה מהימנה".

בתביעה שהגישה רבן נטען, כי הגברת שרה נתניהו, התעללה, התעמרה, השתלחה, ואף איימה להכות את התובעת.

"עדותה של התובעת בפנינו לא עשתה עלינו רושם מהימן. בחינת עדותה אל מול דברים שמסרה בתצהירה ובכתב התביעה מגלה אי התאמה, מהותית וסתירות פנימיות בגרסאות השונות שהציגה הפוגמות באמינותה", נכתב בפסק הדין.


בית הדין על שירה רבן: ״לא עשתה עלינו רושם מהימן. בחינת עדותה מגלה אי התאמה מהותית וסתירות פנימיות״.

מטעמה של הגברת שרה נתניהו נמסר בתגובה: "ניצחון גורף לשרה נתניהו! בית המשפט שם היום סוף לעוד פרק מביש במסע ההשמצות השקרי נגד שרה נתניהו.

אחרי שאינספור מהדורות חדשות ושערי עיתונים נפתחו במשך ארבע שנים בעלילות דם נגד הגברת נתניהו, היום בית המשפט גלגל את טענותיה של שירה רבן מכל המדרגות וקבע שהיא ״לא עשתה עלינו רושם מהימן. בחינת עדותה מגלה אי התאמה מהותית וסתירות פנימיות״. בפסק דין מפורט ומנומק, נשיא בית הדין בדק את כל טענות התובעת ודחה את כולן בטענה שהיא לא אומרת אמת.

גם במקרה הזה הוכח שוב שסוף האמת לנצח, אך המחיר ששילמה שרה נתניהו הוא בלתי נסבל. מי יחזיר לה את שמה הטוב ומי יתנצל על ההשמצות הזדוניות שהוצגו לציבור כאמת מוחלטת במשך למעלה משנתיים?

התקשורת חייבת לקחת אחריות על הנזק האדיר שגרמה לשרה נתניהו ולהפסיק את מסע הצייד השקרי שהיא מנהלת נגדה זה למעלה מ-20 שנה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!