אזהרת צפייה

תיעוד דרמטי: כך נורה למוות הישראלי באוקראינה

תמונה – פייסבוק

בת זוגו של רומן דומורסקי, הישראלי בן 41 שנהרג מירי כשניסה להימלט מקייב, מפרסמת הבוקר סרטון שלטענתה מתועד הירי בבן זוגה.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, נראה חייל חמוש, ככל הנראה ממיליציה אוקראינית מקומית, יורה צרור יריות קטלני לעבר רכב הפורשה של רומן כשהוא בצד הדרך.

בת זוגו של רומן שניצלה מהירי סיפרה לאחר מכן, ״נסעתי ברכב השני מאחוריו, ברגע שהחל הירי ירדתי מהרכב. שמעתי את האנשים אומרים שהם חיכו לרכב פורשה כלשהו. האם זה הוא? איך אפשר לירות מבלי לבדוק את מסמכי הרכב? הרכב שלנו היה בצבע אחר, בהמות! ואז הם עוד צילמו סרטונים״.

סבטלנה דרור, בת דודתה של רומן כתבה, "אני רוצה לספר לכן על בת זוגתו הגיבורה של דוד שלי, רומן ברודסקי שנרצח אתמול באוקראינה במהלך ניסיון חילוץ בחזרה לישראל.

"בת זוגתו מילה הייתה מטרים ספורים מרומן בזמן שהוא נרצח. למרת שהיא יכלה להמלט מהמקום ברכב נפרד, היא בחרה לרוץ ולהתחבא בשדה קרוב והשקיפה על גופתו תוך כדי שחייה בסכנה. כשהיריות פסקו, היא הצליחה בעזרת אביה לקחת את גופתו של רומן, להכניס אותו לרכב ולהגיע לכפר קרוב על מנת להביא אותו לקירור. היא לא עזבה אותו לרגע עד שהגיעה איתו למקום מבטחים. תוך כדי כך היא התקשרה לסבא שלי ולגרושתו ואם ילדיו, אזרחים ישראלים שגם הם תקועים בקייב אבל הגיעו למקום בטוח להתחבא בו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.