מגנים בעברית

טיבי, עודה ועבאס גינו את הפיגוע בבאר שבע

תמונה – ערוץ הכנסת

מפלגות רע"מ והרשימה המשותפת הערביות פרסמו הודעת גינוי בעברית לפיגוע הקשה בבאר שבע בו נרצחו ארבעה יהודים ישראלים על ידי מחבל בדואי תושב חורה.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה הגיב: "‏קראתי בזעזוע על האירוע הרצחני בבאר שבע. אלימות היא אינה דרכנו ועלינו לגנות אותה בכל תוקף. ליבי עם משפחות ההרוגים בשעתן הקשה, ואני שולח איחולי החלמה לפצועים."

בכיר הממשלה מנסור עבאס הגיב, "מפלגת רע״מ מגנה את הפיגוע הנפשע בבאר שבע, ושולחת תנחומיה למשפחות הנרצחים ומאחלת החלמה מהירה ושלמה לפצועים. אזרחי המדינה הערבים שומרי חוק ומוקעים מתוכם כל גורם שמשתמש באלימות נגד אזרחים אחרים. רע״מ קוראת לכל האזרחים לשמור על מרקם החיים המשותף והעדין, לגלות אחריות ולקדם שיח סובלני בשעה קשה זו."

יאיר נתניהו תקף בתגובה, ‏"שחברי רעמ והרשימה המשותפת רוצים לדבר לקהל שלהם הם כותבים בטוויטר ובפייסבוק שלהם בערבית. את המס שפתיים לגבי הפיגוע היום הם כתבו בעברית, כדי שהנזק מול הבייס (בייס שמבחינתו זה נורא לגנות רצח של 4 אזרחים תמימים) יהיה מינימאלי. אם הם באמת כנים, בוא נראה אותם כותבים בערבית את הגיוני."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.