כך זה נראה

דרמה בכנסת: ח"כ בן גביר התיישב על הרצפה

תמונה – ערוץ הכנסת

דיוני וועדת הפנים בכנסת הופסקו לאחר שח"כ בן גביר התיישב על רצפת הוועדה ותקף את יו"ר הוועדה וואליד טאהא: "הדם של תושבי הנגב על הידיים שלך, אתה הסתת בנגב". בן גביר לא נתן ליו"ר הוועדה לדבר ודיוני הוועדה הופסקו .

בפתח דבריו הזכיר בן גביר כי ביום קשה זה לאחר הפיגוע, אין ליו"ר הוועדה טאהא לגיטימיות לנהל את הוועדה וכי טאהא הוא גדול המסיתים שמסית נגד מדינת ישראל. "אתה חיבקת את אנשי החמאס, הפגשת עם הרוצחים מליל הקלשונים, כל השנה מסית בנגב ומחרחר דם, היום הזה שאנחנו שורפים את הגופות שלנו שנרצחו בגלל ההסתה שלך, זה בושה לכנסת ישראל שאתה נמצא כאן. למה אתה לא מגנה, אני יוצא מכאן ללוויות של אנשים שנרצחו ואתה מקיים דיון בוועדה. הסתת לרצח של יהודים, אין לך מצפון".

בשלב זה דרש היו"ר טאהא להוציא מהוועדה את ח"כ בן גביר, אך זה ישב על הרצפה לאות מחאה ואמר לסדרנים שניסו להוציאו מהחדר: "אני אוהב אותכם, ביום כזה אין לו לגיטימיות, הוא מסית".

לאחר מחאתו של בן גביר, הכריז טאהא על הפסקת הדיון וחברי הכנסת יצאו מהוועדה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.