הטרור הפלסטיני

דיווח: אח של המחבל משרת במשטרה

תמונה – צילום מסך

שעות לאחר הפיגוע הקשה בחדרה בו נרצחו 2 לוחמי מג"ב, מתברר כי אחיו של אחד המחבלים הוא חוקר משטרה מצטיין בתחנת משטרת כפר סבא.

‏קצינים בכירים במשטרה אמרו לחדשות 13: "אנחנו מחבקים אותו, הוא לא קשור לאירוע".

מעצרים באום אל פאחם

בראיון ראשון לאחר הפיגוע אמר אביו של המחבל איגבריה, "מה שקרה הפתיע אותנו מאוד כמשפחה, במיוחד מכיוון שאימן היה צעיר רגוע, והוא בילה את כל זמנו בין הבית לעבודה, ומה שקרה היה מזעזע אותנו, במיוחד מכיוון שלא היו רמזים או אינדיקציות".

במהלך החיפושים שבוצעו בהובלת שב"כ יחד עם שוטרי תחנת המשטרה באום אל פאחם ובהשתתפות לוחמי היס"מ, מג"ב וכוחות מיוחדים אחרים של מג"ב אותרו ונתפסו כלי נשק מסוג אקדח ורובה אייר סופט, מכשירי סלולאר, מסמכים ומחשבים וכן טבעות וספרים המזוהים עם תנועת דעא"ש.

בתום החיפושים עצרו הכוחות 3 תושבי המקום החשודים בהזדהות והשתייכות לארגון טרור. 2 חשודים נוספים נעצרו במקומות אחרים.

בראיון לגלי צה"ל אמר השר לביטחון נפים עומר בר לב, "אני בטוח שהמחבלים לא פעלו לבד. הם הגיעו מצוידים היטב. עם אפודי מגן על גופם ונשק ביד."

העיתונאי יוסי יהושוע דיווח, כי במערכת הביטחון בוחנים כעת הרס של בתי המחבלים בעלי תעודת זהות כחולה. החשש בתי המשפט לא יאפשרו זאת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.