ללא דגל ישראל

השפלה? התמונה שפרסם מלך ירדן מהפגישה עם גנץ

תמונה – לשכת מלך ירדן

לשכת מלך ירדן מפרסמת תמונה מביקור חשאי שערך הבוקר שר הביטחון בני גנץ בארמון המלוכה.

בתמונה נראה שר הביטחון גנץ יושב לשיחה עם מלך ירדן כשברקע הוצב דגל ירדן בלבד.

בהודעה שפרסמה לשכת המלך נכתב, כי הפגישה התקיימה במסגרת המאמצים וההתקשרויות על מנת למצוא אופק מדיני להגשמת השלום הצודק והמלא והצורך לכבד את הסטטוס קוו ההיסטורי בירושלים ובמקומות הקדושים.

מדברים על פלסטין

המלך הדגיש את הצורך לשמור על רגיעה מוחלטת ולמנוע כל מחסומים שימנעו מהמוסלמים לקיים את התפילות, כמו גם למנוע התגרויות שיובילו להסלמת המצב.

עוד נכתב כי צריך לקיים את כל המאמצים על מנת לפתוח במו"מ רציני ויעיל בין הפלסטינים והישראלים על מנת להגשים את השלום על בסיס פתרון שתי המדינות אשר יבטיח את קיומה של המדינה הפלסטינית העצמאית על גבולות 67' שבירתה ירושלים המזרחית וכי יש צורך לעצור את כל הפעולות שמכשילות את ההזדמנות להגשים את השלום.

הבוקר דווח כי השר לביטחון פנים עמר בר לב, ביקר בשבוע שעבר בחשאי בנרדן כדי לפגוש את שר החוץ הירדני איימן א-ספדי.

על פי הדיווח של העיתונאי מיכאל שמש, הירדנים ביקשו שורה של הקלות לפני תקופת הרמדאן – בן היתר נדונה עליית פלסטינים להר הבית. הירדנים ביקשו גם להגדיל את כוח הוואקף בשטח ההר.

העיתונאי ינון מגל זעם, "אם מצרים והאמירויות ובחריין ומרוקו יכולות לשים דגל ישראל בפגישות רשמיות, גם מלך ירדן הקטנה יכול לשים דגל ישראל בפגישה עם גנץ. ולא ברור למה שרינו ממשיכים לעלות אליו לרגל בצורה הזאת ולהשפיל את עצמם ואת מדינת ישראל"

ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לדברי מלך ירדן שאמר כי "יש למנוע צעדים פרובוקטיבים בהר הבית שעלולים להוביל להסלמה"

"מלך ירדן הוא זה שמכניס פרובוקציה לירושלים ואם המשטרה תחליט החלטה לא חוקית למנוע ממני להיכנס להר, זו תהיה הפרובוקציה הגדולה שתכניס תבערה לירושלים. אסור להיכנע לאיומים ומי שנכנע לאיום מקבל טרור. מקווה ומצפה שממשלת ישראל, לא תפר את הסאטוס קוו בהר הבית. כמו שאחמד טיבי עולה, גם אני עולה ואם יהיה רצון להפר את הסטאטוס קוו, הרי יש כאן רוח גבית לאלימות וטרור שרק יתגבר והדם יהיה על הידיים של מי שמחליט זאת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!