על הכוונת

חמאס מאיימים: "אנחנו מזהירים את בן גביר מלהתקרב למסגד"

תמונה – פייסבוק

לאחר שקיבל אישור מהמשטרה לעלות להר הבית, ‏ארגון הטרור חמאס מאיימים על חבר הכנסת איתמר בן גביר שלא להתקרב למסגד אל אקצא.

"לאור האישור של ישראל לח"כ בן גביר לפלוש למסגד אל-אקצא המבורך. אנחנו מזהירים את בן גביר מלהתקרב למסגד. אנחנו מטילים על הכיבוש הציוני את ההשלכות והתוצאות לצעד המסוכן הזה", נכתב בהודעת החמאס.

העיתונאי רביב דרוקר תקף, ‏"טירוף לתת לבן גביר לעלות להר הבית. שרון עצר עליית יהודים, נתניהו לא נתן לחברי כנסת לעלות, ברק בטח לא סולח לעצמו שנתן לשרון לעלות, בנט לא צריך לקחת את הסיכון."

בן גביר מחופש למנסור עבאס
בן גביר מחופש למנסור עבאס / פייסבוק

גם מפלגת 'הרשימה המשותפת' פרסמה גינוי ואזהרה, "שוב מוכח כי הבעיה העיקרית בירושלים היא המשטרה לא פחות מהפירומן המורשע בן גביר. ממשלת ישראל נושאת באחריות לכל הסלמה שתיווצר בשל הפרובוקציות של בן גביר הרוקד על הדם ופולש למסגד אלאקצה. הוא והמשטרה הציתו את העימותים במאי האחרון וכנראה הם התמכרו לאש שתפגע בכולם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.