מאמינים לה?

מסר לבנט: עידית סילמן מאיימת על השר ניצן הורביץ

תמונה – ערוץ הכנסת

לאחר הוראת שר הבריאות הורוביץ לבתי החולים שעליהם לכבד את פסיקת בג"ץ ולא למנוע הכנסת חמץ במהלך חג פסח, יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן יוצאת במתקפה נגד חברה לקואליציה ומאיימת לפרק את הממשלה.

בפתח ישיבת וועדת הבריאות התייחסה סילמן לסערת החמץ בבתי החולים והציבה אולטימטום לשר הורוביץ ממרצ.

"אנו באצבעות שלנו לא נוכל לאפשר לאדם כזה להמשיך ולהיות שר אם ימשיך באמירות האלה של הכנסת חמץ לבתי חולים בפסח", אמרה סילמן.

הפרשן עמית סגל הגיב, מציע להתייחס ברצינות לשינוי הכיוון הזה, נושאי דת ומדינה הם חומר הנפץ של הקואליציה הזו, ואם דווקא יו״ר הקואליציה שאמורה לתחזק אותה מאותתת על קו אדום, כדאי להמשיך ולעקוב".

יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן מיהר לברך את סילמן, "מבקש לחזק את דברי יו״ר ועדת הבריאות ח״כ עידית סילמן בצורך למנוע הכנסת חמץ בחג הפסח בבתי החולים הממשלתיים. לצערנו, עמדת שר הבריאות הורביץ לאפשר הכנסת חמץ בפסח בבתי חולים היא חציית קו אדום ערכי ושינוי ממה שמקובל בישראל במשך כל השנים.

ליצמן הוסיף, "מדובר בכפיה ממשית נגד רוב מוחלט של אזרחי ישראל, שאינם רוצים לפגוע ברגשות שומרי המצוות והמסורת, בהכשלת הבאים בשערי בתי החולים נגד דתם ואמונתם. מעבר לויכוח הפוליטי הנוקב, ברצוני לשבח את ח״כ סילמן על הבעת עמדה ראויה וחשובה, כפי שנדרש במדינה יהודית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.