הממשלה קורסת

סילמן נשברה: בנט מגיב לראשונה למשבר הפוליטי

תמונה – לע"מ

אחרי 12 שעות של שתיקה, ראש הממשלה, נפתלי בנט מגיב לראשונה לפרישה הדרמטית של ח"כ עידית סילמן מימינה.

בישיבה עם חברי סיעת ימינה אמר בנט, "עידית עברה רדיפה במשך חודשים, אלימות מילולית מאנשי ביבי וסמוטריץ׳ ברמה הנוראית ביותר. היא תיארה בפניי את האיומים על מקום העבודה של שמוליק בעלה ועל הילדים שלה בבני עקיבא. היא נשברה בסוף.

בנט הוסיף, "הדבר המרכזי שאנחנו צריכים לעסוק בו כרגע הוא ייצוב הסיעה והקואליציה. שוחחתי עם כל ראשי המפלגות – כולם רוצים להמשיך עם הממשלה הזו. הממשלה הזו עובדת למען אזרחי המדינה. יש 8% צמיחה, הפסקנו את הזרמת המזומנים לחמאס, אנחנו מנהלים מערכה בהקשר האיראני, ונלחמים בפשיעה במגזר הערבי.

בנט הוסיף, "יש פה הזדמנות לקחת את האירוע הזה, ללמוד ממנו ולתקן את הפערים שנוצרו. כל הממשלה הייתה מושתתת על שמירת הסטטוס קוו – ולא על עשיית תנועות חדות. האלטרנטיבה היא עוד בחירות ואולי עוד בחירות אחריהן, וחזרה לימים של חוסר יציבות מסוכנת למדינת ישראל".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה לבנט אצל חזקי ברוך בהפגנת הימין – "נפתלי בנט היסטוריה, אני מציע לא לעסוק בו, האירוע גמור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.