תומך טרור?

מנסור עבאס מגנה את חיסול המחבלת: "פשע והוצאה להורג"

תמונה – פייסבוק מנסור עבאס

בכיר הקואליציה ח"כ מנסור עבאס ומפלגת רע"מ מפרסמים הודעת גינוי חריפה על חיסול המחבלת שרצה לעבר חיילים בכפר חוסאן, ״פשע והוצאה להורג״.

בהודעה שפירסמה רע״מ בערבית נכתב, כי הם דורשים להעמיד את החיילים שירו בה לדין וכי עבאס התקשר לשר הביטחון גנץ ודרש לחקור את הנושא, כך מפרסם העיתונאי סולימאן מסעודה בכאן 11.

מוקדם יותר הערב, פרסם ח"כ איימן עודה קריאה לחיילים ושוטרים ערבים לזרוק את הנשק בפרצוף של ישראלים!

"זהו שפל שיהיה מקובל על צעיר או משפחתו שאחד מבנינו יצטרף לכוחות הביטחון."

"העמדה ההיסטורית שלנו היא שנהיה עם בני עמנו בשביל לגמור את הכיבוש הרצחן בשביל שתוקם מדינת פלסטין ויהיו דגלי פלסטין על חומות ירושלים."

"אסור לכל צעיר להצטרף לכוחות הכיבוש ההשפלה והשנאה."

"אני קורא לצעירים שכבר הצטרפו תזרקו להם (לישראלים) את הנשק בפרצוף ותגידו להם' המקום שלנו לא איתכם לא נהיה חלק מעוול ופשע'."

מתנועת אם תרצו נמסר, "אימן עודה צריך לעוף מהכנסת עוד היום היישר למשטרה, להיחקר, להיעצר ולשבת בכלא על המרדה והסתה לטרור לכאורה."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.