הטרור ניצח

נכנעו: הר הבית ייסגר ליהודים עד סוף הרמאדן

תמונה – לע"מ

ממשלת בנט ולפיד החליטו להיכנע לדרישות של הפלסטינים ורע"מ לאסור עליית יהודים להר הבית עד סיום חג הרמאדן המוסלמי.

ח"כ איתמר בן גביר בתגובה, "סגירת הר הבית ליהודים, המקום הכי קדוש לעם ישראל, זה ניצחון לחמאס, לטרור, למהומות של אויבנו. בנט נתן הערב פרס לאוייב ואת המפתחות של המדינה למועצת השורא. ההחלטה ההזוייה הזו תעלה לנו בדם. כניעה לאוייב רק מגבירה את הטרור".

פעיל ההסברה יוסף חדאד הגיב, "‏אני מדבר עם חברים מדובאי, אנשים פרו ישראלים והם אומרים לי כמה הם כועסים ומאוכזבים מישראל שפוגעת בססטוס קוו באל אקצא ותוקפת את המתפללים המוסלמים שם. זה רק מראה כמה הכישלון ההסברתי של המדינה הוא ענק! התעמולה השקרית והאנטי ישראלית מתפשטת בכל העוצמה ואין אף מהלך הסברתי ישראלי מנגד…"

פעיל הר הבית תום ניסני הגיב להחלטת הממשלה, ‏"כל סגירה של הר הבית ליהודים משמעותה משבר ביטחוני. זה קרה כל שנה בשנים האחרונות. כשהר הבית סגור ליהודים, אין משטרה בהר הבית. מכאן, יתחילו ידויי אבנים לעבר הכותל ולעבר השוטרים, שמתישהו יצטרכו לפרוץ פנימה, ומכאן, הדרך קצרה לרקטות מעזה. תסריט ידוע מראש. לא לומדים מטעויות. כשהר הבית סגור ליהודים, יש מהומות. אכסיומה.

עוד כתב ניסני, "העתיקות הפזורות בהר הבית במזרח יושלכו לפח הזבל אם לא יצילו אותן ביומיים הקרובים. וכאן צריך את עזרתכם להדהד את זה!".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.