מתקפה חריפה

בנט משיב אש: "אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר"

תמונה – לשכת רה"מ – לע"מ

בפוסט שפרסם תוקף בנט, "מזה תקופה ארוכה יש מי שמקדם ספין "מעון ראש הממשלה", שנועד להשחיר אותי ואת משפחתי. אם הייתי צופה תמים, שלא מכיר את העובדות, את הנהלים, ואת העבר, ייתכן שגם אני הייתי משתכנע. לתעמולה יש כח. אבל הסיפור הוא פשוט לא נכון, ולא הוגן. והוא מנוצל כדי לפגוע בי ובמשפחתי, וביכולת שלי להמשיך לנהל כאן את המדינה".

"אני אומר ליריביי: תתווכחו איתי עניינית. על המדיניות שלי, על הדרך בה נלחמתי בקורונה או בטרור. אני לא חושש מביקורת, אפילו מקשיב לה כשצריך. אבל הניחו לשקרים".

בנט מוסיף ועוקץ את משפחת נתניהו, ‏"יש כאן מהלך לצייר את כולם כמושחתים. אבל אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר. ההוצאות של בית ראש הממשלה פחתו באופן דרמטי בתקופתי. הנסיונות להציג אותי כנהנתן פשוט מצחיקים".

מהליכוד נמסר בתגובה, "‏כשהממשלה שלו קורסת – בנט יורד מהפסים ותוקף בשקרים ובהשמצות את רעייתו וילדיו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו. כראש ממשלה, גם כשהיה נתון למסע רדיפה והשמצות אכזרי נגדו ונגד משפחתו במשך למעלה מ-20 שנה, נתניהו לא הוציא תגובה כזו שמסיתה נגד ילדיו או רעייתו של יריב פוליטי ‏בנט ירד לשפל המדרגה. הוא איבד את העשתונות בגלל תחקיר אחד של עיתונאית שעשתה את עבודתה נאמנה וביקרה את הממשלה. כנראה שהוא התרגל רק לתקשורת מלטפת".

מהליכוד נמסר בתגובה להודעת בנט: כרגיל בנט משקר והתקשורת מחפה. בנט משפץ את ביתו הפרטי ברעננה על חשבון הציבור בסכום אסטרונומי של 50 מיליון שקלים, ללא אישור ובניגוד לחוק.

עוד נמסר בהודעת הליכוד, "כמובן שבנט, שעיכב במכוון את שיפוץ המעון הרשמי בבלפור, לא יועמד לדין על הבזבוז שלו והתקשורת תמשיך לאתרג אותו במקום לבצע את מלאכתה ולבקר את השלטון.".

העיתונאית דפנה ליאל תקפה את בנט, "עם כל הכבוד להודעת בנט הלשכה לא יכולה להסתתר מאחורי חיסיון בטחוני וצריכה להסביר את הכסף הגדול – השיפוץ ברעננה. 24,700 ש״ח על טייקאווי מכסף ציבורי מדי חודש זו חזירות מטורפת. ובעיקר סימן שאלה גדול לגבי שיקול הדעת של בנט שפרסם את הנתונים וחשב שהם ישרתו אותו – איזה ניתוק".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.