מודה ועוזב?

בנט החליט: "כל הוצאות המזון ישולמו מכיסי"

תמונה – לע"מ

לאחר שהעיתונאית איילה חסון חשפה את פירוט ההוצאות של משפחת בנט ברעננה על חשבון הציבור, ראש הממשלה, נפתלי בנט הודיע הבוקר כי מעתה הוא ישלם על משלוחי המזון לביתו.

בהודעה שפרסם כותב בנט, "תמיד האמנתי שהקשבה לביקורת אינה פחיתות כבוד. להיפך – זו זכות. למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור.

בנט הוסיף, "לכן, הודעתי לאנשי משרדי שמעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי. אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי, וכך אמשיך לעשות".

מהליכוד נמסר בתגובה, ‏"בנט זורה חול בעיני הציבור — הוא חייב להחזיר לאזרחי ישראל את 50 מיליון השקלים שבזבז על חשבונם בניגוד לחוק על שיפוץ ביתו הפרטי ברעננה."

העיתונאי אריאל שנבל הגיב, ‏"הרבה אנשים צריכים לבקש הבוקר סליחה מאיילה חסון. מסע ההשחרה שלה – מעיתונאים שלא עשו ולא יעשו עשירית ממה שעשתה בעולם העיתונות ושמעיזים לזלזל בה ועד ארץ נהדרת – הוא מופת של פוזיציה מכוערת ואנטי קוליגיאליות. ספוילר: הם לא יבקשו."

איש התקשורת ארז תדמור תקף, "‏נוכל שגנב חמישה מנדטים ו-270 אלף קולות ומכר את ערכיו ובוחריו למרצ ולאחים המוסלמים יוצא איתנו לארג' ומודיע שמעכשיו יממן בעצמו את הסושי של משפחתו. הריעו!"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.