תיעוד מרתיח

אבא של מחבל מאיים על אב שכול "יודע איפה אתה גר"

תמונה – אם תרצו

אבא של המחבל שרצח את החייל רון קוקיא ז"ל תקף ואיים על אביו של רון בפתח הדיון בבית המשפט.

עודה אבו ג'ודה, אביו של המחבל שרצח את קוקיא, התנפל במילים קשות על אביו של חלל צה"ל ואיים: "אנחנו יודעים איפה אתה גר" • אבו ג'ודה מואשם שהלין והסיע את אימו של המחבל, שוהה בלתי חוקית, לפני ואחרי הפיגוע.

בתחילת הדיון התפרץ אב המחבל על האב השכול בועז קוקיא, אביו של רון, שהגיע יחד עם פעילי תנועת "אם תרצו", "אנחנו יודעים איפה אתה גר, בוא נצא החוצה. אתם הרוצחים, אתם חרא"

בועז קוקיא הגיב, "תופעת השוהים הבלתי חוקיים הביאה לפיגועים רצחניים כגון רצח אסתר הורגן הי"ד, והפיגועים האחרונים בבני ברק ובתל אביב. אנו קוראים לבתי המשפט להעניש את אב המחבל בחומרה רבה כדי להרתיע מחבלים עתידיים. בתי המשפט חייבים להשתתף במאבק הלאומי נגד הטרור".

יהודה שרבאני, רכז משימות ארצי בתנועת "אם תרצו", מסר: "מופע האימים של משפחות המחבלים בבתי המשפט חייב להיפסק. לא ייתכן שבועז קוקיא צריך להתמודד בנוסף לאובדן הנורא גם עם איומים וקללות בתוך כותלי בית המשפט. מחבלים ונאשמים בטרור צריכים לשבת במעצר, אסור לאפשר לקרובי המשפחה להגיע לבתי המשפט ולקחת חלק במופע הטרור וההסתה".

רון קוקיא, לוחם בחטיבת הנח"ל, נרצח בפיגוע בערד בשנת 2017. חאלד אבו ג'ודה, תושב כסייפה, הורשע בפיגוע לפני כשלוש שנים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.