בעד או נגד?

בזבזני: ח"כ מוסי רז קורא לבטל את המטס

תמונה – ערוץ הכנסת

אחרי ביטול הזיקוקים, חבר הכנסת מוסי רז ממרצ קורא לבטל את המטס החגיגי והמסורתי של יום העצמאות.

‏"הגשתי היום שאילתא לשר הביטחון כדי לברר את עלות המטס הבזבזני והמזהם. הגיע הזמן לבטל אותו", כתב רז.

רז הוסיף, "‏מטס הוא בזבוז כספי וזיהום סביבתי. כפי שהפסקנו להצעיד טנקים ברחובות הערים במצעד צבאי הגיע הזמן שנפסיק להטיס מטוסים בשמי הערים. עד אז, מן הראוי שהמטס יעבור מעל אזרחים ישראלים בישראל ולא מעל מאות אלפי נתינים פלסטינים נטולי זכויות בחברון הכבושה."

ח"כ רז גם הודיע היום כי ישתתף בטקס השנוי במחלוקת שמארגנים פעילי שמאל ופלסטינים, "‏מאז 2006 אני משתתף בטקס שמארגנים פורום המשפחות השכולות ולוחמים לשלום.

עוד תקף רז, "לא אכנע למי שתוקף משפחות שכולות על הדרך שבחרו לציין את האבל. לא אכנע למי שתוקף את חברי באסם עראמין שאיבד את בתו עביר בת ה10 מכדור בגב. גם השנה אשתתף בטקס כדי לכבד את החללים וכדי למנוע את החללים הבאים."

מהליכוד נמסר, "‏בנט חייב לגנות ולמנוע מחברי הקואליציה שלו מללכת ביום הזיכרון לטקס שמהלל מחבלים ומשווה אותם לחיילי צה״ל."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!