בובה ירדנית

מנסור עבאס: "הפתרון הסופי הוא סיום הכיבוש"

תמונה – פייסבוק רע"מ

בכיר הממשלה ח"כ ‏‏מנסור עבאס הודיע לבנט ולפיד כי יקבל כל החלטה של מלך ירדן בנוגע להר הבית.

בפוסט שפרסם בשפה הערבית כתב עבאס, "מה שיכתיב את עמדתנו בנוגע למסגד אל-אקצא בקואלציה זה ההבנות בין ירדן וישראל בוועדה המשותפת של שתי המדינות והודעתי על כך לראש הממשלה בנט וראש הממשלה החליפי לפיד.

עוד כתב עבאס: ״הפתרון הסופי הוא סיום הכיבוש והקמת המדינה הפלסטינית בגדה המערבית ועזה ובירתה ירושלים ובלבה מסגד אל-אקצא״.

ראש האופוזיציה נתניהו הגיב לטענות של ליברמן כי נתניהו מנע את חיסולו של סינוואר, "במקום להילחם בטרור, ממשלת ההונאה והחולשה של בנט עסוקה בתדרוכים שקריים. כרגיל הם שוכחים את העובדות: נתניהו היה זה שהורה לחסל את אחמד ג׳עברי, מפקד הזרוע הצבאית של החמאס ואת אבו אל-עטא מפקד בכיר הג׳יהאד האיסלמי.

נתניהו הורה להאריך את מבצע שומר חומות כדי לנסות לחסל את סינוואר ומוחמד דף, בניגוד ללחצים של גורמים שונים בישראל. במבצע שומר חומות הורה נתניהו לחסל את המטרו של החמאס – תשתית המנהרות התת קרקעיות של בעזה.

עוד נמסר,"תחת נתניהו החמאס ידע שישלם מחיר. תחת בנט הם מרגישים את החולשה שלו – ומעזים. כשהטרור פוגש חולשה הוא מרים ראש. כשהטרור פוגש עוצמה הוא מוריד ראש. לכן בעשור של הליכוד ונתניהו היה השקט והבטוח ביותר בתולדות המדינה לפי נתוני צה״ל. אצל בנט – 19 נרצחים רק בחודש וחצי האחרונים.

לסיום תקף נתניהו, "היום חמאס רואה ממשלה חלשה שתלויה בתומכי טרור ולא מסוגלת להילחם בטרור, להכות בבכירי החמאס ולהחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. אין סיבה לחכות לפיגוע הבא. הממשלה הזאת חייבת ללכת הביתה. חייבים להקים מייד ממשלה לאומית חזקה בראשות נתניהו שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.