דרמה משפטית

עד המדינה פילבר: "החוקר ביקש את הראש של נתניהו"

תמונה – פייסבוק לע"מ

מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, עד המדינה שלמה פילבר, התייצב הבוקר לחקירה נגדית בבית המשפט וחשף בפני השופטים כי חוקר בכיר ביקש ממנו את הראש של נתניהו ואלוביץ.

בפתח עדותו התלונן פילבר לשופטים נגד כתב המשפט אביעד גליקמן, "הבוקר ברשתות החברתיות קיבלתי איום ישיר מכתב משפט (אביעד גליקמן) שיושב פה מה יקרה חס וחלילה אם לא אגיד דברים מסויימים."

עוד חשף פילבר במהלך עדותו, "החוקר, חוקר בכיר ברשות לני"ע אמר לי לתת את הראש של נתניהו ואלוביץ', הרגשתי שמנסים לדחוף לי דברים לפה"

השופט ברעם אומר הגיב לפילבר: אם אני מבין נכון, בחקירה אתה מגבש אסטרטגיה איך לצאת מזה, אתה לא באמת מרענן את הזכרון.

עוד העיד פילבר, "הבנתי מהחוקר שאם לא ״אזכר״ יאריכו לי את המעצר."

ח"כ גלית דיסטל הגיבה, "‏סליחה אבל זה מטורף: עומד עד מדינה וטוען שהוא קיבל איום ישיר מכתב המשפט גליקמן. אח"כ מוסיף שברור לו שהאיום ניתן בשליחות הפרקליטות. כל הזיהום של הדמוקרטיה בישראל מגולם בדבר הזה: פרקליטות מאפיוזית. תקשורת סיציליאנית. ובעיקר – אלימות רב מערכתית נגד 2 מליון אזרחים שהצביעו לא נכון."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.