בושה לממשלה

בכיר הממשלה: "סופו של הכיבוש האכזרי קרוב"

תמונה – לשכת רע"מ

ח"כ וואליד טאהא, יו"ר סיעת רע"מ תוקף בחריפות את המשטרה ומדינת ישראל בעקבות נפילת ארון הקבורה של העיתונאית במהומות בירושלים.

בפוסט שפרסם תקף טאהא, "כמה מכוער ועלוב פרצופו של הכיבוש הארור! הכיבוש גם רצח את שירין אבו עאקלה, זכרה לברכה, בדם קר, וגם מונע מהמוני המשתתפים לכאוב את מותה! התנהלות גורמי הביטחון לפני ובמהלך הלוויה מעוררת מיליון סימני שאלה לגבי אלה שקיבלו את ההחלטות! בושה וחרפה!

‏טאהא הוסיף בפוסט שפרסם בשפה הערבית, "שירין לא פחדה להכנס לאזורים האגרסיביים ביותר של הכיבוש. מתפללים לאלוהים שסופו של הכיבוש האכזרי קרוב".

השר לשיתוף פעולה אזורי עיסוואי פריג תקף: "משטרת ירושלים ביזתה היום את זכרה ואת הלווייתה של שירין אבו עאקלה. האלימות המשטרתית והלהט להחרים כל דגל פלסטיני, בניגוד להנחיית השר לביטחון פנים, הם שהביאו להתלקחות מיותרת. המשטרה גילתה אפס כבוד לאבלים ואפס הבנה של תפקידה כמי שאמונה על שמירת הסדר, לא על הפרתו."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.