בעד או נגד?

התהפך: ליברמן דורש לתקן את חוק הלאום

תמונה – פייסבוק איימן עודה

התהפך: שר האוצר אביגדור ליברמן קורא לקואליציה ולאופוזיציה לתקן את חוק הלאום.

בהודעה שפרסם כתב ליברמן, "ישנה סתירה מובהקת בין חוק הלאום בגרסתו הנוכחית לכל דברי השבח לגיבור ישראל, סא״ל מחמוד ח׳יר אל-דין ז״ל. זו ההזדמנות לתקן את חוק הלאום ולקבע את מגילת העצמאות כחוק יסוד. אני קורא לאופוזיציה ולקואליציה לחשב מסלול מחדש ובמקום להסתפק במילים כמו ״אחים לנשק״ לחברה הדרוזית, לעשות את הנדרש"

חבר הנכסת שמחה רוטמן תקף, "ממשלת ימין אומרים לכם! ליברמן, שחוק הלאום היה דרישה קואליציונית שלו ושחבר מפלגתו חתום על החוק.נאין שפל שחברי הממשלה הזו לא יירדו אליו."

אמש התיר צה"ל לפרסם את שמו לוחם צה"ל שנהרג במבצע סודי שהשתבש בחאן יונס בעזה בנובמבר 2018. סגן-אלוף מחמוד ח'יר אל-דין ז"ל, בן 41 בנופלו. היה נשוי לנאהד ואב לשני בנים, שירת כקצין, לוחם וכמפקד במערך המבצעים המיוחדים באגף המודיעין.

יאיר נתניהו תקף, "יצא המרצע מהשק. ליברמן הגיע סופית למחוזות האנטי ציונות ורוצה לבטל את חוק הלאום. נזכיר – חוק הלאום לא פוגע באף זכות של אזרח לא יהודי. כשמו כן הוא- מתייחס לזכויות ה*לאומיות* של העם היהודי במדינתן היחידה. כמעט כל מדינות אירופה הן מדינות לאום מוגדרות על פי חוק, המיועדות ללאום שלהן"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.