מה דעתכם?

הרשת סוערת: בן 75 סירב לשלם דו"ח קורונה ונכלא ליום אחד

תמונה – פייסבוק

מייק פלג בן 75 התייצב הבוקר בשערי בית הכלא דגל בבאר שבע כדי לרצות עונש של יום אחד לאחר שסירב לשלם דו"ח קורונה שקיבל במהלך לים בסגר הראשון שהטילה הממשלה.

בפוסט שפרסם כותב פלג, "כשלפני למעלה משנתיים שקלתי את צעדי בסגר הראשון ידעתי בוודאות שכל יום אפר את כללי הסגר ואלך לים. שנים קודם ידעו הקרובים לי שהים הוא התרופה היחידה והיעילה שלי נגד דיכאון. ירדתי לים גם בימי החורף לא פחות מ 25 ימים בכל חודש גם כשלא הייה לי נוח מי יודע כמה וכל זה כאמור נגד אותו דיכאון."

פלג מוסיף ומספר, "הושת קנס של 500 שקלים על יציאה של למעלה מ100 מטרים מהבית. ידעתי שאם יצטברו הרבה קנסות נגדי לא אוכל לעמוד בהם.בגלל חוסר ההגיון כלפי בסעיף הזה נדרתי שלא אשלם את הקנס יהייה מה שיהייה. השוטרים האשקלונים היו רחמנים כלפי ובנוסף לאזהרה אחת קיבלתי רק קנס אחד. בית המשפט בקריית גת פסק שעלי לשלם 500₪ או יום מאסר אחד חלופת קנס.

ביום רביעי הקרוב עלי להתייצב בכלא דקל במתחם בתי הכלא באר שבע. אני מתפלל ששום תלאה בריאותית לא תמנע ממני לרצות את עונשי כפי שקבע כב' השופט אלון גביזון ..

לסיום כותב פלג, "בני הדוס אומר לי שאני בנדם הפוך. זה נכון. אני יודע שלא קל לילדי "המרובעים" עם אבא כמוני. אוהב את כולם אבל לא רוצה להשתנות כי השטויות שלי מצחיקות אותי ובעיקר כי לא רוצה למות עבד…"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.