מזעזע

סוף עצוב: גופת הנעדרת ספיר נחום אותרה בצפון

תמונה – פייסבוק

התפתחות דרמטית בחיפושים אחר ספיר נחום, בת 24 מעכו שנעדרת מזה כשבועיים.

על פי הדיווח, במהלך חיפושים של המשטרה באיזור הכפר איבטין בצפון, אותרה גופה בלתי מזוהה, לאחר בדיקה במכון הרפואי באבו כביר התברר כי מדובר בגופתה של הנעדרת ספיר נחום.

‏הבוקר הותר לפרסום, כי המשטרה עצרה גם את אחיו של בן זוגה לשעבר חלאילה בחשד למעורבות ברצח ובחטיפה.

החשוד המרכזי במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום הוא בן זוגה חשעבר ואבי ילדיה, וואלא ג'מאל רובין חלאילה, בן 34 תושב עכו שהתפרסם בתקופה האחרונה כשהתפרץ עם סוס ועגלה לקיבוץ בצפון תוך כדי שהוא מקלל את התושבים היהודים.

מארגון להב"ה נמסר בתגובה למציאת גופת ספיר נחום הי"ד: ״התבוללות הורגת״. לצערנו שוב קיבלנו תזכורת עד כמה ההתבוללות מסוכנת. כמו במקרים קודמים, של מיכל חלימי הי"ד, תהילה אלבז הי"ד, תהילה נגר הי"ד ועוד גם כאן היא חשבה שהערבי שלה הוא אחר, ושהוא לא יפגע בה. אותו רוצח וולא חלאליה מעכו בירך יהודיה שהתאסלמה וקרא לעוד בנות להתאסלם. והיה שותף בהתפרעויות נגד יהודים.

בנצי גופשטיין מנכ״ל להב"ה סיפר: ״נפגשנו איתה לפני שנה בניסיון לשכנע אותה נציג להב"ה ישב אצלה בבית, אבל היא אמרה: 'הוא באמת אוהב אותי, הוא לא יעשה לי כלום' אם היא הייתה שומעת אז, היום היא הייתה בן החיים."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!