זה נגמר

דרמה פוליטית: רה"מ בנט פורש מהחיים הפוליטיים

תמונה – דוברות הכנסת

שנה אחרי שערק לשמאל והקים ממשלה עם רע"מ, ראש הממשלה בנט הודיע לחברי מפלגתו כי הוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד שוב בבחירות לכנסת.

מלשכת בנט נמסר, "ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע לחברי סיעת ימינה על כוונתו לא להתמודד בבחירות הבאות.

ראש הממשלה נפתלי בנט ישאר בתפקידו כרה״מ חלופי.

שרת האנרגיה תמר זנדברג ממרצ נפרדה, "‏נפתלי בנט. נכנסנו יחד לכנסת ב-2013. היה מהיריבים המרים של המחנה שלי. לא חושבת שמישהו דמיין שנהיה באותה ממשלה. זה לא תמיד היה קל, אבל גיליתי איש ציבור מוכשר, מבין עניין, הגון, יצירתי, ומעל הכל בן אדם. במיוחד מעריכה את ההבנה שגילה והמקום שנתן לסביבה ולאקלים. תודה ראש הממשלה"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לפרישת רה"מ נפתלי בנט: "פרישתו של בנט מלמדת שהרמאות לא משתלמת. מי שהונה את הציבור, הפר את כל הבטחות הבחירות שלו, ישב עם עבאס מתומכי הטרור ונתן ליאיר לפיד להקים ממשלה, עוזב היום בבושת פנים את לשכת רה"מ ואת הפוליטיקה הישראלית ומעביר מסר חשוב לפוליטיקאים-יש דין ויש דיין".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!