פאדיחה לדנה וייס

צפו: הנשיא ביידן ניגש ללחוץ יד רק לנתניהו

תמונה – דוברות לע"מ

במהלך טקס קבלת פנים בנמל התעופה בן גוריון, ניגש נשיא ארה"ב ביידן לראש הממשלה לשעבר נתניהו שהשתתף בתמונה המשותפת, לחץ לו יד בחמימות ואמר לו "אתה יודע שאני אוהב אותך". הרצוג, לפיד ובנט קיבלו אגרופים ידידותיים.

בנאומו אמר הנשיא ביידן, "אני נזכר בכך כעת ואני מבין שהיה לי הכבוד העצום לחיות חלק מההיסטוריה של המדינה הזו. אני אמרתי ואני אומר כעת – לא צריך להיות יהודי כדי להיות ציוני. למעשה מאז הכרתי כל אחד ואחד מראשי הממשלה והיה זה כבוד. אני יצרתי יחסי עבודה טובים, וכעת זהו ביקורי העשירי, ובכל הזדמנות אני חוזר למדינה הנהדרת הזו.

עוד אמר ביידן, "השורשים של העם היהודי מגיעים עד לימי התנ"ך וזו ברכה, מפני שהקשר בין עם ישראל והעם האמריקני הוא עמוק כעומק העצמות. דור אחר דור הקשר הזה מתחזק, אנחנו משקיעים אלה באלה, אנו חולמים יחד – אנחנו חלק ממה שתמיד היה היעד שמשותף לכולנו"

העיתונאית דנה וייס עוררה מבוכה כשאמרה בשידור חי שנשיא ארה"ב ביידן לא התייחס לראש הממשלה לשעבר נתניהו מתי שברקע רואים את ביידן ניגש ללחוץ יד רק לנתניהו.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.