משבר מדיני

לפיד מאיים על פוטין: "אירוע חמור, שישליך על היחסים"

תמונה – אתר הקרמלין

‏לאחר הוראת הקרמלין להפסיק את פעילות הסוכונות היהודית ברוסיה, ראש הממשלה, יאיר לפיד, כינס היום דיון בנושא ואיים בהחרפת היחסים עם רוסיה.

בדיון אמר לפיד, כי היחסים עם רוסיה חשובים לישראל הקהילה היהודית ברוסיה גדולה וחשובה ועולה בכל שיח מדיני עם הממשל במוסקבה. סגירת משרדי הסוכנות תהיה אירוע חמור, שישליך על היחסים".

העיתונאי ירון אברהם דיווח בחדשות 12, כי שגריר רוסיה בישראל, אנטולי ויקטורוב, אמר בשיחות סגורות שכניסתו של יאיר לפיד לתפקיד ראש הממשלה "תייצר קשיים" במערכת היחסים בין רוסיה לישראל, לאחר שלפיד כינה את המלחמה באוקראינה פשע מלחמה.

חבר הכנסת יואב קיש תקף, "‏לפיד מייצר נזק מדיני למדינת ישראל. השר נחמן שי מייחס את הפגיעה בסוכנות היהודית ברוסיה למעשיו של לפיד. הם לא מטפלים בנזקים מכיוון שהממשלה הזו עסוקה עכשיו במינויו של סגן השר כהנא לשר. הזוי. ממשלת ג'ובים וקומבינות. חייבים לנצח ולהחליף אותם".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!