לשון הרע

בטעות: בן גביר איים על עיתון 'הארץ' וקיבל התנצלות

תמונה – דוברות בן גביר

עיתון 'הארץ' מפרסמים התנצלות על התמונה שפורסמה בכתבה על ניקוב צמיגים והשחתת רכוש של פלסטינים, שנעשה ע"פ החשד בידי יהודים. בתמונה הראשית בכתבה הופיע ח"כ איתמר בן גביר, למרות שאין לו שום קשר לאירוע.

בעקבות כך, שלח יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מכתב התראה לפני תביעה לעיתון "הארץ", בה דרש התנצלות ופיצוי על סך רבע מיליון שקלים, בגין הכפשות והשמצות.

לאחר כשעה, מיהר עיתון הארץ למחוק את הציוץ ולפרסם התנצלות, "‏לפני שעה קלה פורסם ציוץ בחשבון הטוויטר של הארץ שכלל כותרת חדשותית ואליה הוצמדה בטעות תמונתו של חבר הכנסת איתמר בן-גביר. הציוץ נמחק ואנו מצרים על הטעות".

במכתב ההתראה ששלח בן גביר באמצעות בא כוחו עו"ד חנמאל דורפמן נכתב: "הדברים שפרסמתם השפילו וביישו את מרשי, פגעו בשמו הטוב והכפישו אותו ללא כל סיבה, וכל זה בכוונה להפוך אותו למטרה לשנאה, וללעג ובוז בעיני הרבים, ובמטרה לפגוע בתדמיתו הציבורית ובמסע הבחירות שלו. אין ספק כי הפרסומים נעשו בזדון, מתוך כוונה לגרום למרשי נזקים שאכן נגרמו, ובין היתר נזק רב, פגיעה בהתמודדות מרשי לכנסת, ועוגמת נפש עמוקה".

עוד דרש בן גביר מעיתון הארץ, (א). למחוק את הציוץ עד להיום בשעה 17:00. (ב) לפרסם תוך שלושה ימים התנצלות והבהרה בנוסח ובאופן שיתואם עם מרשי. (ג) לפצות את מרשי בפיצויי כספי בסך 250,000 ₪ (מאתיים וחמישים אלף שקלים)".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "עיתון השנאה והשקר, "הארץ", ממשיך להכפיש אותי בעקביות. היום הגיע לשפל חדש כאשר בכתבה על ניקוב צמיגים שם תמונה שלי, ועל כן שלחתי להם מכתב התראה לתביעה. מי שמכפיש – ישלם!".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.