החתן נמלט

זעם בעראבה: כלה נעצרה באמצע החתונה

תמונה – פייסבוק

כוחות גדולים של משטרה ויס"מ פרצו הערב לחתונה בעיר עראבה ועיכבו לחקירה את הכלה החשוד בסיוע לחתן המבוקש.

על פי הדיווח, הכלה חשודה בסיוע לחתן המבוקש להימלט מהשוטרים שביקשו לעצור אותו לחקירה על אירוע תקיפה.

עו"ד שאדי דבאח שמייצג את החתן אמר לאתר N12: "מדובר במעצר מיותר של הכלה ושל עוד חברים, מכרים ובני משפחה. החתן דרוש לחקירה, המשטרה יכולה לחפש אותו ולאתר אותו – אבל להיכנס בצורה כזאת אל תוך חתונה זה מביש ולא מכובד".

במשטרה מסרו כי הכלה רק עוכבה לחקירה, בחשד ששיבשה חקירה וידעה שהחתן מורחק מהעיר ובכל זאת הגיע לשם ביום חתונתו. "אם היה מבקש באופן מסודר, למרות ההרחקה על עבירה אחרת, הוא היה מקבל את האישור, אבל הוא דרוש לחקירה על כך ששוטר ראה אותו מחזיק נשק באירוע אחר ולכן ביקשו להגיע אליו ולעצור אותו".

עוד נמסר מהמשטרה, "כשהגיעו למקום הוא הסתגר בתוך בית, ניסו לפרוץ אל המבנה ואז הוא ברח מהחלון ולכן נעצרו כל מיני מעורבים שניסו למנוע מעצר שלו. בנוסף עוכבה הכלה על מנת לחקור אותה בניסיון לאתר את ארוסה, שנחשדה בסיוע. לא הייתה פריצה לחתונה לא היה עימות ובנוסף מדובר בחתן שדרוש לחקירה בחשד להחזקת נשק"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.