מתחרט

דרמה: פולארד קרא להצביע לשקד וחזר בו

תמונה – לשכת שקד

12 שעות אחרי פרסום סרטון התמיכה בשקד, המרגל הישראלי לשעבר יונתן פולארד חוזר בו מהודעת התמיכה במפלגת 'הרוח הציונית' בראשות איילת שקד.

בהודעתו כתב פולארד, "לאחר שיחות שהתקיימו בתקופה האחרונה והיו נראות חיוביות ואחרי פרסום דברי ביחס לאיילת שקד הבוקר, התברר לי שהיא מסרבת לבצע שינויים הכרחיים ברשימתה ולהתחייב שהיא תצטרף רק לממשלת ימין שתשמור על הזהות היהודית של המדינה. הדבר מעורר חשש אמיתי שהיא שוב תעביר קולות מימין לשמאל. לכן אני חוזר בי מתמיכתי בה".

בסרטון שפרסם אמר פולארד, "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל.

פולארד הוסיף, "בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה – והבן אדם הזה זו איילת שקד. כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית.

לסיום כתב פולארד, "כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן. אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד."

ח"כ שלמה קרעי תקף בחריפות את פולארד ומחק לאחר מכן: "זה כמו להסכים לצאת שוב למשימת ריגול בשליחות מי שבגד בך. בוגד נשאר בוגד ונוכל נשאר נוכל. אין חדש תחת השמש". בעקבות הביקורת מיהר קרעי להתנצל מול פולארד ומחק את הציוץ.

מנכ"ל תנועת הביטחוניסטים אמרי רביבי הגיב, "כמי שמכיר היטב את פולארד אני חושב שזה ניצול ציני ולא ראוי של אדם שאינו בקיא בפוליטיקה הישראלית והדבר שהיה נכון לו זה להישאר מעליה ומחוצה לה. גם כשרוצים מאד להיבחר כדאי לשים גבולות ולא לנצל אנשים כמו יונתן פולארד לצרכים פוליטיים."

אשת התקשורת סמדר שמואלי הגיבה, "לנצל פוליטית אדם ציוני, יקר ותמים כמו ג'ונתן פולארד זה לרדת לשפל המדרגה. האיש נתן את חייו למען מדינת ישראל ובמקום לאפשר לו להזדקן בשלווה, הופכת אותו הנוכלת לפרוקסי של הרשימה האיסלאמית והרשימה המשותפת. כמה רוע."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.