מזעזע

תיעוד: לקוחה ביקשה קפה חם וחטפה דקירה

תמונה – דוברות המשטרה

התביעה המשטרתית הגישה היום בתום חקירה מואצת של תחנת ראשל״צ, כתב אישום נגד עובד בחנות נוחות בגין דקירת לקוחה באמצעות בקבוק שבור, על רקע דרישתה "לחמם את כוס הקפה".

חוקרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה לפני מספר ימים עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בתחנת דלק במערב העיר, בו נדקרה אשה על ידי עובד בחנות הנוחות.

עפ״י עובדות כתב האישום, הקורבן הגיעה אל תחנת הדלק במערב העיר ובשל חילוקי דעות עם עובד בחנות הנוחות בשל בקשתה לחמם את הקפה שרכשה, שפך בפניה הנאשם את הקפה ולאחר מכן שבר בקבוק זכוכית ,רדף אחריה מחוץ לחנות ודקר אותה מספר דקירות בפלג גופה העליון.

כאמור, שוטרים שהגיעו למקום עצרו לחקירה את הנאשם- תושב חולון בשנות העשרים לחייו העובד החנות הנוחות ובסיום חקירתו נכלא, האשה פונתה אל המרכז הרפואי וולפסון באורח בינוני.

כאמור, יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז הגישה היום לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, כתב אישום חמור ובקשת המשך מעצרו של החשוד עד תום ההליכים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.