התהפך?

בן גביר מתנצל: "ברוך גולדשטיין לא גיבור"

תמונה – לשכת בן גביר

למרות דרישת פעילי השמאל למנוע את השתתפותו בתיכון בליך ברמת גן, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע בליווי מאבטחים ופעילי מפלגתו והתקבל בהפגנות סוערות.

בן גביר התייחס בנאומו לקריאות לבטל את הגענו ואמר: "את עודה שתומך ברצח חיילי צה"ל, אין להם בעיה להביא לכאן, אבל לי הם רוצים לסתום את הפה, זה מפגן צביעות של השמאל הקיצוני".

במסגרת שאלות ותשובות עם התלמידים, נשאל בן גביר על תמיכתו במורשת כהנא וברוך גולדשטיין, "אתה הורשעת בתמיכה בטרור, רוצח ההמונים ברוך גולדשטיין הוא הגיבור שלך, למה אני צריך לראות בך מודל לחיקוי?!"

"נכון, בגיל 17 אמרתי שד"ר גולדשטיין גיבור, היום אני בן 46, עברו כמה שנים מאז, נולדו לי ילדים, נהייתי עורך דין, אני לא חושב שגולדשטיין גיבור, אני לא חושב שצריך להרוג ערבים, אני לא חושב שצריך לגרש ערבים, אבל אני כן חושב שמי שרוצח את החיילים שלנו אני רוצה להילחם בו", הגיב בן גביר.

במהלך הדברים החל נציג מרצ להפריע לח"כ בן גביר בדבריו, ובן גביר השיב לו: "למה אתה צועק, חופש הביטוי זה לכולם, תלמד להקשיב גם למי שאתה לא מקבל את דעותיו".

בן גביר נשאל גם על חוק עונש מוות למחבלים והשיב: "אמרו לי שארצות הברית מתנגדת לחוק עונש מוות למחבלים, ואנחנו נגיד לארצות הברית: מה שטוב לכם טוב לנו. אם בארצות הברית יש עונש מוות גם כאן יכול להיות".

לאחר מכן נשאל בן גביר על תכניות כלכליות שלו והשיב כי: "אני רוצה שכל חייל משוחרר או מי שעשה שירות לאומי ובחורי ישיבה יוכלו לקבל אדמות חינם בנגב ובגליל, כמו שנותנים לבדואים שרוצים להכניס לתוך הערים בנגב. אין שום סיבה שחייל משוחרר לא יקבל שטח לבנות את ביתו בנגב או בגליל".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.