התיק קורס

השף חיים כהן מכחיש: "בלפור הזמין ובלפור שילם"

תמונה – אינסטגרם חיים כהן

משפט נתניהו: השף חיים כהן שאינו מרבה להתערב בפוליטיקה, מכחיש את העדות נגד נתניהו וחושף בעמוד הפייסבוק שלו את הסיפור המלא על הארוחה שבישל עבור הזוג נתניהו בבלפור.

בעדותה אתמול בבית המשפט, טענה הדס קליין, מי שהייתה עוזרת אישית של המילארדר ארנון מילצ'ן, כי מילצ'ן שילם עבור ארוחה שבישל עבור הזוג נתניהו במעון הרשמי בבלפור.

הבוקר מפרסם השף חיים כהן פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא מכחיש לחלוטין את עדותה של קליין וחושף את הסיפור המלא.

בפוסט שפרסם כתב כהן, "בלפור הזמין ומי שילם? לא קראתי את הפרוטוקולים של בית המשפט, אני ניזון ומסתמך על העיתונות בלבד (כמו רובינו)… רק אומר בכמה מילים: באחת הארוחות שבישלתי אצל ארנון מילצ׳ן (אחת מתוך מספר ארוחות שבהן התארחו הפוליטיקאים החשובים (ביחד, לרוב לחוד) אנשים כמו נשיא המדינה שמעון פרס ז״ל, ציפי לבני, אהוד ברק ועוד)

עוד כתב כהן, "באחת הארוחות האלו… בקשה ממני הגברת נתניהו שאבוא לבשל בבלפור להם ולנשיא המדינה. הסכמתי מייד וקבענו שידברו איתי מבית ראש הממשלה ונסגור את הפרטים. ארנון מילצ׳ן מייד קם מהשולחן לקח אותי הצידה ולחש לי: אני משלם את הארוחה שלהם, אני סרבתי מייד בתוקף, היה זה יום שלישי בשבוע ארבעה ימים אחרי הארוחה בבית מילצ׳ן הגענו לבלפור ובישלנו למשפחה ולנשיא כמתוכנן."

כהן הוסיף, "את התשלום לארוחה קבלנו כמו שקבענו מבית ראש הממשלה מתקציב האירוח כמקובל… 198 שקלים לסועד ועוד סכום למלצר. בלפור הזמין ובלפור שילם. את כל הארוחות שבישלתי לארנון מילצ׳ן אצלו בבית שילם מילצ׳ן, את הארוחה שבישלתי בבלפור שלמו לי מבלפור. ושוב… לא קראתי את הפרוטוקולים של בית המשפט, אני ניזון ומסתמך על העיתונות בלבד (כמו רובינו)".

.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.