תרגיל מסריח

פיצוץ ביחסים: יועז הנדל נפרד מאיילת שקד

תמונה – אריאל זנדברג

כחודש אחרי הקמת המפלגת המשותפת ועל רקע מצבם השפל בסקרים, שר התקשורת יועז הנדל, שותפה הבכיר של שרת הפנים איילת שקד במפלגת 'הרוח הציונית' החדשה, הודיע לפעילי המפלגה כי הוא מפרק את השותפות עם איילת שקד.

על פי הדיווח של יובל קרני בידיעות אחרונות, הנדל כתב בקבוצה פנימית: "מוביל מהלך להדחת שקד, רואה את עצמי במי שיוביל את הרוח הציונית בבחירות".

לטענת גורמים בסביבת שקד, היא הודיעה להנדל במוצ"ש כי היא מפרקת את השותפות בניהם. הנדל ביקש לדחות את ההודעה לתקשורת כי הוא טס לניו יורק. שקד הסכימה אך הוא עשה תרגיל מסריח ונתן לידיעות אחרונות את הידיעה כאילו הוא פירק.

עוד נמסר, בשיחות רבות שהתקיימו בחודש האחרון עם סיעת דרך ארץ הבינה שקד שלמרות הסרת החרם הוירטואלי של דרך ארץ על גוש הימין, הם יהיו מוכנים לגרור את המדינה לבחירות פעם אחר פעם ובלבד שלא תקום ממשלה ימנית. איילת שקד לא מוכנה לגרור את המדינה לבחירות נוספות, בשום מחיר. שקד ממשיכה להאמין בממשלה רחבה ככל האפשר על מנת שנוכל לפתור את הבעיות הבוערות של ישראל.

שוב שיקרה? לפני כשבוע הכחישה שקד בתוקף את הדיווחים על קשיים בשותפות הפוליטית בינה להנדל.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.