הבנים החטופים

אמו של גולדין לגנץ: אתה לא יכול לרוץ לראשות הממשלה

תמונה – ארכיון לע״מ

כשמונה שנים עברו מאז חטיפתו של החייל הדר גולדין. אתמול בערב התכנסו משפחתו יחד עם פעילים למען שחרור החיילים, הדר גולדין ואורון שאול משבי חמאס, בקניון לב אפק בראש העין בסמוך לביתו של שר הביטחון, בני גנץ כדי למחות על הכרזתו שירוץ לראשות הממשלה בבחירות הקרובות.

בהפגנה דיבר שמחה גולדין, אביו של החייל הדר גולדין ופנה בדבריו לשר הביטחון, בני גנץ: "אנחנו עומדים פה כדי להזכיר לך שאתה השארת שני חיילים בשדה הקרב ושהקריאה שלך ללכת אחריך היא לעג לרש, כי חיילים שהלכו אחריך נשארו בשדה הקרב. במשך שמונה שנים לא הבאת אותם, אתה מעל שנתיים וחצי שר הביטחון ולא הבאת אותם. אתה עשית שני מבצעים בעזה ולא הבאת אותם ואתה רוצה שאנחנו נאמין שאנחנו צריכים ללכת אחריך כראש ממשלה?"

גולדין הוסיף כי "אין מנהיג שיכול להנהיג את מדינת ישראל ואת צה"ל שמשאיר חיילים בשדה הקרב ולא מחזיר אותם במשך תקופה כל כך ארוכה".

לאה גולדין, אימו של החייל הדר גולדין פנתה גם היא בדבריה אל שר הביטחון ואמרה: "אני פגשתי את מזכ"ל האו"ם שלוש פעמים והוא לוקח אחריות על השבת הדר, אורון והבנים. כל מה שאתה צריך עכשיו זה לבקש ממנו ולהפסיק לשתוק על זה כמו שאתה שותק כבר שמונה שנים. אתה לא יכול לרוץ לראשות הממשלה עם הסיסמה 'אחריי' כשאתה הפקרת את שני החיילים המצטיינים שלך".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.