מאמינים לה?

לא פורשת: איילת שקד מתנצלת ומתחננת

תמונה – לשכת שקד

לאחר פירוק השותפות הפוליטית עם יועז הנדל, שרת הפנים איילת שקד מתנצלת על הבגידה בבוחרים ומבקשת אמון מחדש, "היום אני חוזרת הביתה!".

בהודעה שפרסמה שקד היא מסבירה למה נטשה את הנדל, "שיח הכן ביבי לא ביבי, הורס את ישראל. החרמות של צד אחד הורסות את ישראל. לא הייתי מוכנה בעבר ואיני מוכנה גם כעת לקחת חלק במשחק החרמות הזה על הגב של אזרחי ישראל. אם החרמות יימשכו אני לא אתן בשום אופן לגרור את המדינה לבחירות נוספות. זו הייתה עמדתי תמיד. אחרי הבחירות האלו אעשה הכל כדי שתקום ממשלה יציבה ורחבה, אבל אם החרמות יימשכו אדאג שתקום ממשלת ימין – בדרכי. באחריות, תוך שמירה על מוסדות המדינה ומתוך השקפת עולם מגובשת ונאמנות לדרך. יש לנו רק מדינה אחת. זו האמת שלי.

שקד הוסיפה וחצי התנצלה, "נכון, עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות. אבל תמיד, פעלתי כשטובת מדינת ישראל בלבד לנגד עיני. כעת צריך ללמוד לתקן ולהסתער קדימה. אני היום חוזרת הביתה למקום בו הלב שלי נמצא. לצערי יועז הנדל וצביקה האוזר העדיפו בחירות שישיות מאשר להקים ממשלה כזו אם ניקלע למצב הזה, ולכן נפרדנו. אני הולכת עם הלב שלי."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.