עשרה הרוגים

ראש מכינת בני ציון לשעבר בעדותו בבית המשפט: ״אני מתבייש"

תמונה – pixabay אילוסטרציה

אסון נחל צפית: ראש מכינת בני ציון לשעבר, החל היום את עדותו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע במסגרת המשפט שמתנהל נגדו ונגד המדריך אביב ברדיצ'ב. השניים נאשמים בהמתה בקלות דעת בעקבות אסון השיטפון הכבד שגבה את חייהם 9 נערות ונער אחד באפריל 2018 – תלמידי המכינה הקדם צבאית ומועמדים אליה.

"אני מתבייש", אמר כאהן בפתח העדות. "אני מצטער. אני מתחרט ומבקש סליחה על אסון שקרה תחת אחריותי במעורבות שלי ישירה. אסון שנהרגו בו 2 חניכות שאהבתי והערכתי. שנהרגה בו נכדה של מי שעבדה איתי יום ולילה 11 שנים במכינה ושלחה את הנכדה שלה לטיול הזה ולא קיבלה אותה חזרה. שנהרגה בו בת דודה של מי שהקים איתי את המכינה וחיתנתי אותו עם בוגרת המכינה. אח של בוגרת המכינה שלא זכיתי להכיר ועוד 5 נערות שלא זכיתי להכיר. אני מצטער, אני עצוב, אני אבל על זה. אני גם מתבייש ומתחרט ומרגיש אשם על האסון הזה".

 

עוד טרם תחילת הדיון, דורית ברהום, אימה של מעיין ז"ל. אמרה: ״מקווה שישפיל מבט ויגיד ׳טעיתי׳. לא פשוט לבוא ופעם ראשונה לשמוע אותו. אני מאוד מקווה שיעמוד על הדוכן ויגיד מה היה שם. חיכינו ליום הזה. עד עכשיו הוא לא לקח אחריות ורק האשים את כולם, כולל את הנחל. החיים שלו ממשיכים, ואנחנו במאסר עולם כבר 4.5 שנים".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.