בדרך לפוליטיקה

נוכלת הטיקטוק? האמת על הדר מוכתר נחשפת

תמונה – אינסטגרם

איש התקשורת הצל חושף פרטים חדשים על יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' הדר מוכתר שפרצה לאחרונה לתודעה הציבורית מסרטוני טיקטוק שפרסמה ברשתות החברתיות.

בסרטון שפרסם חשף הצל פרטים ומסמכים המוכיחים כי להדר מוכתר יש דירה בחיפה בבעלותה, "תראו איך אני תופס את הדר מוכתר עם המכנסיים למטה…אין לי כלום כנגדה אני פשוט לא אוהב שקרנים וצבועים!", כתב הצל.

בסוף השבוע נטשה מוכתר בבכי ראיון בתוכנית 'אופירה וברקו' בערוץ 12, לאחר שהכניסו את שותפה הפוליטי לשעבר שי שלמוב שטען כי מאחורי מוכתר עומדים טייקון ופוליטיקאי בכיר.

מוכתר הכחישה את השמועות ברשת וכתבה, "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.