גזענות

רם בן ברק מזהיר: "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש"

תמונה – לשכת רם בן ברק

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ רם בן ברק ממפלגת 'יש עתיד', תוקף בחריפות את מפלגת הציונות הדתית, "רוצה שחוקי ההלכה יתפסו מקום יותר חשוב בחיים שלנו".

בראיון לרדיו 104.5FM תקף בן ברק, "בן גביר הוא פרובוקטור, קשה לי להבין אנשים שמצביעים לו. אני מקווה שהוא יקבל פחות. אני חושב שזו מפלגה איומה ונוראה, אתה רואה את מספר 11 שלו, אבי מעוז. המפלגה הזו היא מפלגה מסוכנת, היא אנטי דמוקרטית".

בן ברק הוסיף ותקף, "רוצה שחוקי ההלכה יתפסו מקום יותר חשוב בחיים שלנו, שזה אומר שעוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא. לשם אנחנו הולכים. אני מקווה שאנשים מבינים את זה".

עוד תקף בן ברק, "הומואים יצטרכו להיות בארון חזק מאוד. הם לא יוכלו להתקבל לשום מקום עבודה, כי מחשיבים אותם לבהמות. אני מאוד מוטרד מהעלייה שלהם בסקרים, בטח ובטח להגיד שאנחנו עוצמים עיניים, זה מראה כמה קל להגיד שטויות".

ח"כ שמחה רוטמן תקף, "קמפיין ההסתה והשיסוי של השמאל לא עוצר לרגע. רם בן ברק נמצא במפלגה שמתנהלת בסגנון צפון קוריאה, שרמסה כל נורמה דמוקרטית גם בכנסת ובממשלה, השתיקה את האופוזיציה ופנתה בבקשה לסגור כלי תקשורת שאינם לרוחה. נדרשת מידה רבה של תעוזה וחוצפה כדי שרם בן ברק ידבר על מפלגות אנטי-דמוקרטיות.

רוטמן הוסיף, "בנוסף, הייתי מצפה ממי שמעסיק יועצת פרלמנטרית מוסלמית הלובשת חיג'אב לגלות קצת יותר סובלנות כלפי נשים יהודיות שבוחרות לעטות כיסוי ראש בעבודתן."

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף בתגובה ודרש, "מצפה מיאיר לפיד שיגנה מיד את דבריו החמורים של חבר מפלגתו רם בן ברק שהכפיש את ציבור הציונות הדתית ואת נשות התקשורת והטלוויזיה החובשות בגאווה כיסוי ראש. יש גבול להסתה!".

https://twitter.com/MiriBarbi/status/1571832122666541057?s=20&t=vHIBlcDKCUXfVdCtZIdOzg

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.