דרמה פוליטית

טלטלה בליכוד: עמיחי שיקלי נפסל בועדת הבחירות

תמונה – פייסבוק

הלם בליכוד: 34 ימים לפני הבחירות וכשבועיים אחרי סגירת הרשימות, יו״ר ועדת הבחירות השופט יצחק עמית מקבל את עתירת מפלגת מרצ ופוסל את עמיחי שיקלי מהתמודדות במפלגת הליכוד. השיריון של ח"כ עידית סילמן בליכוד אושרה.

מהליכוד נמסר בתגובה להחלטה: "הליכוד רואה בהחלטה האבסורדית הזאת פגיעה חמורה בדמוקרטיה – נערער לעליון".

בראיון לתוכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14 תקף שיקלי את ההחלטה, "השופט יצחק עמית הוא פוליטיקאי בגלימה. ננהל מאבק משפטי. הציבור חכם יותר מהשופט עמית. דבקתי באמת. מוכן לשלם מחיר. העוול פה זועק לשמיים. הייתה הצעת פשרה בבימ"ש מחוזי אחרת הייתי מתמודד לבד. אחרי שאישרו את היבא יזבק פוסלים אותי. זה הזיה."

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף, "עמיחי שיקלי היה צדיק בסדום, היחיד ממפלגת ימינה שהיה נאמן לאורך כל הדרך למצביעים ולערכי הימין ובהחלטה אבסורדית נפסל. השופט עמית המשיך את המהלך המקומם שיזמו איילת שקד ובנט בהכרזה עליו כפורש. מאוד מקווה שהצדק ייעשה ושיקלי יוכל לרוץ ולהיות שותף בעז"ה בחזרת המחנה הלאומי לשלטון."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.