קשה לצפייה

אחרי 15 שנה: תמונה מזעזעת של תאיר ראדה דלפה לרשת

תמונה – תאיר ראדה ערוץ 11

על רקע משפטו החוזר של רומן זדורוב שנאשם ברצח הילדה תאיר ראדה בתא שירותים של בית הספר "נופי גולן" בקצרין בשנת 2006, הבלוגר דניאל עמרם חושף תמונה קשה ומזעזעת מזירת הרצח של הילדה תאיר ראדה שלא פורסמה מעולם.

"התלבטתי המון אם ובאיזו צורה לפרסם את זה. מה שאנחנו רואים כאן זאת תמונה של תאיר ז"ל מזירת הרצח ולידה ציור שציירה אולה קרבצ'נקו לאחר מכן", כתב עמרם והוסיף, "את התמונה הזאת אף אחד מעבר לצוותים לא ראה.."

עוד כתב עמרם, "אולה והציורים שלה הסגירו אותה פעם אחר פעם במשך שנים, וכן זה צריך להיחקר לעומק אבל התמונה הזאת מראה שיש לה אובססיה לפרשה במיוחד ותקשיבו טוב, היא זאת שהדליפה אותה יש לה אובססיה לזה ולא סתם… וכן הנושא הזה רגיש, ומדובר בתמונה קשה אבל חשוב להראות את הדברים, כי כרגע אולה קרבצ'נקו לא נחקרת ולא נשפטת על המקרה ולא נמצאת בשום מסגרת.."

לסיום כתב עמרם, "יש עוד כל כך הרבה דברים שצריכים להיחשף אבל כולם מפחדים מתביעות, אני מפחד יותר שהרוצח/ת מסתובבים חופשי. בסופו של דבר אנחנו מבקשים צדק בעיקר בשביל אילנה ראדה והמשפחה, והצדק יעשה רק לאחר שהעניין ייחקר ביסודיות ולעומק, ולמשוך את זה עוד ועוד כבר אי אפשר."

התמונה קשה לצפייה

בראיון לרדיו 103FM שיתפה אלנה ראדה, אמא של תאיר, בתחושותיה על ההחלטה להעמיד למשפט חוזר את רומן זדורוב שהורשע ברצח ושוחרר למעצר בית לפני כחצי שנה, "אני לא חושבת שרומן הוא הרוצח באופן חד משמעי. חשבתי שזדורוב רצח את תאיר, אבל אחר כך התבדיתי. כל פעם נתתי הזדמנות כדי לגלות את האמת".

על החשדות שפורסמו נגד אולה קרבצ'נקו, שהפרקליטות סגרה את התיק בעניינה מחוסר אשמה, אמרה ראדה: "אני לא חושבת שהיא הרוצחת, נחשפתי לראיה הזו לפני הסדרה 'צל של אמת'. יש טביעות ידיים שלא נבדקו ומתעלמים מהן, 15 ילדים יצאו מהשירותים בזמן הרצח".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.