סערה בימין

סמוטריץ' תוקף את נתניהו: "שקרן בן שקרן"

תמונה – פייסבוק

העיתונאי מיכאל שמש חושף הערב הקלטות דרמטיות של יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ מלכלך בחריפות על ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

על נתניהו והשותפות עם רע״מ: ״אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי הייתי צריך להיכנס באם אמא שלו הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רעמ? רצה באבי אביו! אני היחיד שעמדתי בפרץ הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו אני לא משקר כשמראיינים אותי. אני אומר שאני לא עסוק במה היה, לא חשוב העיקר שעכשיו כולם"

על שותפות עם הערבים אמר סמוטריץ': כל ילד אומר החילונים מהמשותפת לא הביאו כלום, מי מנפח לי את החזה – האיסלאמים. חלק גדול מהדברים נעשה לבד, כיתות לימוד וכו אבל זה היהודים יעשו לא התנועה האיסלאמית. מול החברה הערבית אני לוקח אחריות לא רעמ, לא המשותפת אנחנו, הממשלה, היהודים. זה הבדל שמיים וארץ.״

על המגעים בין נתניהו לרע״מ ולמה משרת את הנרטיב ״השקרי״: ״גם אם הוא היה מוכן לתת קצת פחות זה לא עושה את ההבדל. ברגע שהוא הסכים להקים איתם ממשלה שבסוף בקצה הוא תלוי בהם. אז מה זה משנה? בשלב הראשון הוא היה נותן פחות ואז היה נותן להם הכל אחרת היו מפילים אותו והלכים לבחירות. אבל אני מיישר עכשיו קו עם הנרטיב שלו כי הוא משרת את מה שאני חושב שנכון לעם ישראל״

על השיחה האישית שלו עם איילת שקד: ״יום אחרי הנאום שלי ישבתי עם איילת שאלה למה אתה הולך לבד? אמרתי לה נפתלי מכר את החיים שלו בשביל ללכת עם ערבים בגלל שהוא חסר אחריות מוכן למכור את הסבתא שלו אז אנחנו גם כאלה?"

על עתיד נתניהו והאפשרות שיורשע במשפט: ״נתניהו לא ישאר פה לנצח הפיזיקה בילוגיה תעשה את שלה מתישהו הוא יורשע בבית משפט אני יודע מה? קצת סבלנות בחיים. נתניהו זה צרה. אין ספק שנתניהו זה צרה, בסדר? אבל עכשיו תבחר בין צרה לצרה. החלטת שנתניהו זה האירוע ואני אמכור הכל?"

ראש הממשלה לשעבר נתניהו הגיב להקלטות במתקפה על סמוטריץ׳ ובן גביר, "תפסיקו לירות בתוך הנגמ״ש, המאבק של המחנה הלאומי הוא נגד ממשלה של לפיד והאחים המוסלמים תומכי הטרור. לפיד אומר בגלוי שהוא רוצה להוריד את הליכוד מתחת למספר המנדטים של יש עתיד כדי שעליו תוטל הרכבת הממשלה. כדי לסכל את התוכנית של לפיד צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה שאתם בכל מקרה חלק ממנה."

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בהתייחסות ראשונה לפרסום: "מישהו הדליף איזו הקלטה ישנה שלי ממזמן, אני רוצה לומר בצורה ברורה: שוחחתי עם שותפי וחברי בנימין נתניהו ואנחנו לא ניתן לאף אחד לסכסך בינינו, אנחנו נעבוד ביחד ונקים ביחד ממשלה יהודית, לאומית וציונית, והמדליפים והמסכסכים ואלה שפשוט מפחדים לא צריכים לפחד כי אנחנו נעשה כל כך הרבה טוב למדינת ישראל".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.