אזהרת צפייה

תיעוד דרמטי מחברון: המחבל פותח באש ונדרס למוות

תמונה – מצלמות אבטחה

הטרור הפלסטיני: רונן חנניה ז"ל הוא הישראלי שנרצח במוצאי שבת לעיני בנו בפיגוע ירי סמוך לביתו של ח"כ בן גביר בחברון.

בתיעוד דרמטי נראה המחבל חמוש באמ 16 פותח באש על רונן ובנו שעמדו מחוץ למכולת פלסטינית. לאחר דקות, איש הביטחון בחברון דורס ומנטרל את המחבל החמוש שניסה להימלט.

על פי הדיווח של העיתונאי אבו עלי אקספרס, המחבל שביצע את הפיגוע בקרית ארבע הוא מחמד אלג'עברי, מורה ללימודי אסלאם בבית הספר היסודי על שם ג'ואד השלמון בחברון.

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן תקף את שר הביטחון גנץ שהורה לפתוח את המחסום בו התרחש הפיגוע, "ספגנו הערב פיגוע קשה מאוד. לפני 5 חודשים החליט שר הבטחון לפתוח את חסם אשמורת שהיה סגור 20 שנים לתנועת רכבים פלסטינים, אזהרנו בזמן אמת שפתיחתו עלולה להוביל לפיגועים, ולצערנו החשש הזה התממש"

פעיל הימין הצל ביקש להתפלל עבור חברו שנפצע קשה, "ברגע זה מנותח חברי הטוב עופר אוחנה אדם שאין לוחם בצה"ל ששירת בחברון שלא מכיר אותו ורואה אותו כאבא. עם ישראל מתבקש להתפלל לרפואת הפצועים ולרפואתו של חברנו היקר עופר אוחנה שנפצע בפיגוע ומנותח כרגע בבית החולים מצבו יציב (עופר בן טובה)."

צפו בתיעוד הדרמטי

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.