ניצחון לימין

יעזבו את הארץ? הבן של ברקוביץ' והבת של סער מאוכזבים

תמונה – אינסטגרם

מפלה לגוש השמאל והערבים: תגובות סוערות במחנה השמאל בעקבות ניצחונו המוחץ של גוש הימין וחזרתו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה.

ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ לא אהב את התוצאות וצייץ ברשתות החברתיות, "יש לי דרכון בריטי, מי עוד עובר איתי לגור בלונדון?".

מגישת הטלויזיה לוסי אהריש הגיבה, "אני לא חושבת שאנשים מבינים מה קרה אתמול..נשים חילוניות שהצביעו לסמוטריץ' לא מבינות באמת מה קרה אתמול.."

אלונה סער, בתו של שר המשפטים סער שנחל מפלה בתוצאות הבחירות, גם לא אהבה את התוצאות וכתבה באכזבה, "נתראה באירופה". בעקבות התגובות שקיבלה הוסיפה סער, "תקפצו לי לא עוברת לשום אירופה, נשארת פה על אפכם וחמתכם להפיץ שמחה ולהילחם על זכויות בסיסיות כמו להתנשק עם בנות ולעשות הפלה"


אשת העסקים המקורבת לנתניהו, ניקול ראידמן הגיבה הבוקר: "בוקר ממש ממש טוב". השחקן אביב אלוש כתב, "הבחירות הן לא ימין או שמאל. הבחירות הן על ארץ ישראל ומדינת היהודים. נקודה. החובה של כולנו, כעם אחד, היא לא לתת לאויבים שלנו לשבת בכנסת!".


.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.