מפחדים מהדתה?

תלמיד פתח דוכן תפילין בבית ספר – ונזרק בביזיון

תמונה – טוויטר

תלמיד במקיף ח' בראשל"צ פתח דוכן תפילין בשעת ההפסקה, המוני תלמידים בירכו על היוזמה והגיעו להניח, כשלפתע הגיעה המנהלת ועקרה את התפילין מעל ראשו של אחד התלמידים תוך שהיא צועקת ומשפילה את התלמיד שאירגן – והעיפה אותו מביה"ס עד להודעה החדשה.

 

איש התקשורת, אריאל אלחרר שחשף את הסיפור, שוחח עם התלמיד שטען כי עשה את זה למען אחדות ואהבת השם, ללא קשר לניצחון הבחירות. "אני נוהג לעשות את זה אחת לכמה זמן. לא ברור לי על מה ולמה השנאה הזאת של המנהלת ולמה היא העיפה אותי מבית הספר", סיפר.

מדוברות עיריית ראשון לציון נמסר: "מדובר בתלמיד שהחליט להקים דוכן להנחת תפילין בתוך בית ספר, לאחר שלקח שולחנות ללא אישור מחדר אב הבית, בזמן שהוא מוציא את חבריו מהכיתה לבוא לדוכן, ללא תיאום עם אף אחד מגורמי בית ספר. ברגע שהמנהלת הגיעה לברר במה מדובר וביקשה ממנו לקפל את הדוכן. התלמיד פנה אליה באלימות מילולית קשה. לאחר שיחה עם הורי התלמיד הוחלט להשעות אותו מבית הספר בשל התנהגותו למנהלת והרכזת. אנו מכבדים כל פעילות יזומה של תלמידי בית הספר ובוודאי הנחת תפילין, כל עוד הם מתנהלים באופן מכבד ובתיאום עם הנהלת ביה״ס".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.