"מאוכזבות ומאוכזבים"

מירב מיכאלי במתקפה נגד לפיד: "הוא ביקש למחוק את מפלגת העבודה"

תמונה – מפלגת מרצ

לאחר היעדרות של יומיים מאז הבחירות, יו"ר מפלגת 'העבודה' מירב מיכאלי מגיבה לראשונה ויוצאת במתקפה נגד יאיר לפיד ומאשימה אותו בכישלון של גוש השמאל והערבים.

תוצאות הבחירות לכנסת ה25: הליכוד 32 – יש עתיד 24 – הציונות הדתית 14 – המחנה הממלכתי 12 – ש״ס 11 – יהדות התורה 7 – ישראל ביתנו 6 – רע״ם 5 – חד״ש-תע״ל 5 – העבודה 4.

בנאום הכישלון תקפה מיכאלי את לפיד, "בקואליציה הבאה יש יותר כתבי אישום מנציגות של נשים"

על מפלגת מרצ שלא עברה את אחוז החסימה אמרה מיכאלי: "חיכיתי וקיוויתי לראות את מרצ עוברת את אחוז החסימה, לצערי זה לא קרה. היה פה קרב, אבל מי שאחראי היה לנהל אותו – ניהל אותו לא טוב. לפיד לא הצליח אפילו להביא הסכמי עודפים לליברמן או למפלגות הערביות. לפיד שהתגאה שהוא זה שהציל את מרצ עשה קמפיין של המפלגה הגדולה, הוא ביקש למחוק את מפלגת העבודה"

ח"כ מירב בן ארי מיד עתיד תקפה בתגובה למיכאלי, "לא הבנתי, אני צריכה לעבוד בשבילך? ועוד אחרי שסירבת לכל ההצעות שקיבלת? את המנהיגה של המפלגה שלך, תקחי אחריות על הכשלון שלך. כולם דיברו איתך, הפצירו בך לעשות אפילו בלוק טכני, הצענו לך שריונים אצלנו, תפקידי שרים, סירבת לכל דבר כי חשבת שאת יודעת הכל, אז מסתבר שטעית ובגדול. תתנצלי."

ח"כ קארין אלרר מיש עתיד תקפה את מיכאלי בתגובה, "קארין אלהרר נגד מיכאלי: מחשבות מול הטלויזיה: להיות אישה חזקה זה לעמוד מאחורי הטעויות שלך."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.