רוצים ג'וב

זעם בליכוד: אמסלם דורש ומאיים ללכת על הראש של נתניהו

תמונה – דוברות הכנסת עדינה ולדמן

סחיטה באיומים: לאחר ניצחונו המובהק של ראש הממשלה הנבחר נתניהו, חברי הכנסת מהליכוד מחממים מנועים בניסיון לקבל תיק בכיר בממשלה הבאה.

על פי הדיווח של העיתונאית טל שלו בוואלה, בשיחה עם בכיר בליכוד לאחר הבחירות, איים ח"כ דודי אמסלם בחרם על הממשלה אם לא יקבל את תיק שר המשפטים בממשלה, "אני רק שר המשפטים, אם לא – אני הולך על הראש שלו ארבע שנים", אמר אמסלם לבכיר בליכוד.

בהודעה שפרסם כתב אמסלם, "ממשלה ימנית, יהודית ולאומית היא בנפשנו – ואנו מחוייבים להקים אותה במהרה! אבל אם לא נקדם את הרפורמות המשפטיות, הזהות היהודית, הגאווה הלאומית, המשילות והסיוע לאוכלוסיות החלשות- אין שום טעם להקים ממשלה שכזו רק בשביל ג'ובים. ציבור בוחרי הליכוד שלח אותנו כדי למשול – הבטחות צריך לקיים!".

גם ח"כ דני דנון העביר מסר לנתניהו: ״לא אוותר על תפקיד יו"ר הכנסת. זה קו אדום מבחינתי״

העיתונאי ינון מגל הגיב לאיומים של חברי הכנסת מהליכוד, "כדאי שכל מיני נבחרי ליכוד שמתכננים אינתיפדות לנתניהו אם לא יתנו להם מה שהם רוצים ידעו: אין לכם גיבוי. תתאפסו ומהר"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.