כך זה נראה

כועס: יאיר לפיד יצא כשמיכאלי עלתה לנאום

תמונה – יש עתיד

אחאי שהאשימה אותו בכישלון גוש השמאל בבחירות האחרונות, ראש הממשלה יאיר לפיד יצא ממליאת הכנסת בתחילת נאומה של שרת התחבורה מירב מיכאלי

בנאומו אמר נתניהו, "אחרי שהסתיימה מערכת הבחירות, אחרי ששקע אבק-ההתנצחות בין המחנות – צריך לצאת מן השוחות ולדעת לעבוד יחד. חילוקי הדעות לא ייעלמו – וזה בסדר. בכמה תחומים יש בינינו ויכוחים נוקבים, שגם אותם צריך לנהל באחריות ובשיקול-דעת. מאבק רעיוני הוא יסוד מוסד בדמוקרטיה. מותר להתווכח, לא חייבים להסכים על הכל – אבל מנגד, צריך לדעת על מה כן להסכים, על מה רובנו מסכימים".

שר הביטחון גנץ תקף, "אני חרד למדינה הזאת, המילים בסוף מובילות למעשים. הכנסתי פתק לכותל ״שיבוא שלום עלינו ויהיה שלום בתוכנו״, ואני מוצא את עצמו פסיק ליד רבין. מקבלת אותי חבורת אנשים בצרחות נוראיות ״רוצח״ במשך 20 דקות שלמות! אלה בדיוק אותם צעקות! עלי?".

ח"כ אופיר אקוניס קורא לעברו: "תסתכלו מידי פעם גם על הדבשת של עצמכם"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.