תיעוד ממצלמת רכב

קופצת לכביש ונפגעת: תיעוד רגע פגיעה בילדה בת 6 בביתר עילית

תמונה – שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

צוותי רפואה העניקו סיוע רפואי לילדה הולכת רגל כבן 6 לאחר שנפגעה מרכב ברחוב כנסת יחזקאל בביתר עילית.

 

במד"א מעדכנים כי בשעה 16:28 התקבל דיווח על רכב שפגע בהולכת רגל ברחוב כנסת יחזקאל בביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם ילדה בת 6 במצב בינוני עם חבלת ראש.

קופצת לכביש ועפה מפגיעת הרכב, תיעוד רגע התאונה.

יענקי גרינוולד וזאבי ברנשטיין מתנדבי צוות הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הולכת רגל ילדה כבת 6 ששכבה על הכביש עם חבלת ראש לאחר שנפגעה מרכב פרטי. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות." אמבולנס טיפול נמרץ של מד"א מפנה אותה במצב בינוני עם חבלת ראש, לחדר טראומה בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים.

מיכאל ואלך חובש באיחוד הצלה סיפר: "לדברי עוברי אורח – מדובר בילדה הולכת רגל שנפגעה מרכב ובעקבות כך היא סובלת מחבלות ופציעות בראשה. בסיוע חובשים נוספים הענקתי לה סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבה בשלב זה מוגדר בינוני".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.