צפו בפרומו

פרשת הפדופילים: סיון כהן בתחקיר שירעיד את המדינה

תמונה – ערוץ 13

מגישת הטלויזיה סיון כהן חושפת הקלטות חדשות וסרטונים מפרשת הפדופילים שלטענתה תרעיד את המדינה.

"האמת היא שפשוט לא האמנתי. סירבתי להאמין שדברים כאלה יכולים לקרות במדינת ישראל. סירבתי להאמין שבכזאת קלות סימני שאלה גדולים עוברים את המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט", כתבה כהן והוסיפה, "איך זה יכול להיות?? מי נתן את ההוראה? למה? מי ניסה להשתיק? מדוע כתב בכיר שרצה לחשוף את הדברים עבר 7 מדורי גיהנום ומאז לא ישן טוב בלילה?"

בשורה התחתונה: עשרות גברים מבוגרים שהיו על הרדאר המשטרתי כשהגיעו לפגוש קטינים מסתובבים חופשיים וזוכים לכינוי: ״קורבנות״.
למה אף אחד לא חקר אותם? איך הם הפכו ל״קורבנות״ ולמה עבדו כל כך קשה בניסיון להשתיק את הפרשה הזאת שצריכה לטלטל כל בית?

לסיום כותבת סיון, "אני באמת חושבת שכולם צריכים לראות את הסרט הזה. הפעם זה לא תיקי נתניהו. זה לא ימין ושמאל. אלה החיים של כולנו והם חשובים לא פחות. האם זה השפעת כוח וכסף או סתם רשלנות? האם ככה זה תמיד? כל התשובות בשלישי, 21:15, ערוץ 13".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.