ביזיון

סערה ברשת: "מערכת השפיטה שלנו בקריסה ערכית מוחלטת"

תמונה – לשכת בן גביר

בעסקת טיעון: סערה ברשתות החברתיות בעקבות פסק הדין של בית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע שגזר היום 5 שנות מאסר בפועל וקנס של 70 אלף שקל בלבד, על צעיר בדואי שהורשע בביצוע עבירות מין בילדה בת 10 באחד מיישובי הנגב.

על פי כתב האישום, צעיר בדואי פרץ לפני כשנתיים לבית ברמת הנגב, נשכב ליד הילדה בת 10 בזמן שהייתה ערה בחדרה, נשך וליקק אותה בפניה. הילדה התחננה ממנו לעזוב אותה, ואז הוא ביצע בה מעשה סדום. אביה שמע את הצעקות והבריח את הבדואים.

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן תקפה, ‏"השופטת רז לוי פסקה שחיי ילדה בת 10 שהלכו לאלף אלפי עזאזל כשהקיצה משנתה התמה הישר לתוך אונס אכזרי – שווים 5 שנות מאסר בלבד. בהקראת פסק הדין השופטת התעכבה בעיקר באמפטיה שהיא חשה כלפי האנס שמתחרט נורא ומתנצל מאוד. והיא עשתה זאת לאוזני ההורים של הנאנסת ומול חיוכו של האנס. אין מילים".

מגיש הטלוויזיה חיים אתגר תקף, "איזה ביזיון איזה בושה".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב לפסק הדין, "גזר דין של 5 שנות מאסר בלבד לרוצח נשמתה של ילדה בת 10 הוא עדות מובהקת לכך שמערכת השפיטה שלנו בקריסה ערכית מוחלטת. בממשלה החדשה נכניס אמות מידה ראויות גם ברשות השופטת."

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.