מה דעתכם?

לא מתקפל: בן גביר ינאם באזכרה של הרב כהנא

תמונה – טוויטר

למרות החשש בעולם ממינויו לשר בממשלה הבאה, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הודיע כי ישתתף באזכרה השנתית של הרב כהנא.

בהודעתו כתב בן גביר, "אשתתף היום באזכרה במלאות 32 שנה לרב מאיר כהנא הי"ד שנרצח על ידי מחבל. זה לא סוד שהיום אני לא מסכים עם כל דעותיו, אבל מעריך את אהבת ישראל שהיתה לרב ואת מלחמתו למען יהודי ברית המועצות ונגד האנטישמיות."

בנאומו שדלף לתקשורת יאמר בן גביר, "נער הייתי וגם בגרתי ומאז הייתי בן 16, כל שנה הגעתי לאזכרה כאן להוקיר ולהכיר את מי שנרצח על קידוש השם, את מי שפעל למען יהודי ברית המועצות ודאג לפעול לפתיחת מסך הברזל, את מי שנלחם באנטישמיות נגד יהודים בארצות הברית ופעל לחוקק חוק עונש מוות למחבלים."

"אני חייב לרב כהנא את זה שחזרתי בתשובה והתחלתי ללמוד בישיבה שהקים, אמנם אחרי שנרצח ולצערי לא זכיתי להכירו אבל זכיתי ללמוד את כתביו ושיעוריו ולהיות בישיבה עם הרבה אהבה לכל אחד: קיבוץ גלויות אמיתי. זה לא סוד שהיום אני לא הרב כהנא ולא תומך בגירוש כל הערבים, ולא אחוקק חוקים לחופי ים נפרדים, אם כי ודאי ודאי שנפעל ונעשה למען גירוש מחבלים מהארץ למען צביונה היהודי של ישראל, למען ההתיישבות והזהות היהודית. אבל נדמה לי שגולת הכותרת של הרב כהנא הייתה אהבה. אהבת ישראל בלי חשבון בלי פשרות מבלי שום שיקול אחר. זה התפקיד שלי והיעוד שלקחתי על עצמי מאז גיל 14: לפעול באהבת ישראל למען כל יהודי שנמצא בצרה. אם בנגב מרביצים לבנות יהודית – צריך להפסיק את זה. אם ביהודה ושומרון זורקים על חיילים ושוטרים שלנו אבנים ובקבוקי תבערה צריך לאפשר להם להגיב."

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.