תיעוד כואב

שובר לב: בנו הקטן של הנרצח מהפיגוע באריאל קרא קדיש

תמונה – מ. א. שומרון
אדיר בן ה-11, בן יחיד בין 6 ילדים, אמר אמש קדיש על אביו. תמיר אביחי שנרצח בפיגוע הקשה בשומרון: "אני רוצה את אבא שלי" ספדה לו הבת. ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו וזעק: "הממשלה איבדה את ההרתעה והמשילות, איפה הכבוד הלאומי שלנו?"

אמש נרצחו בפיגוע הקשה בשומרון 3 בני אדם. ביניהם תמיר אביחי הי"ד, אשר עצר את רכבו כדי לסייע לפצועים בפיגוע והמחבל דרס אותו למוות.

בנו אדיר בן ה 11, שלו 5 אחיות, אמר אמש קדיש על קברו של אביו.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ואלי מנקדי עובד המועצה ושכנם של המשפחה, לימדו אותו לומר קדיש רגע לפני קבורת אביו.

בפיגוע הקשה אמש בשומרון נרצחו 3 בני אדם מיכאל לדיגין בן ה-36 תמיר אביחי בן ה-50 ומוטי אשכנזי בן ה-56.

תמיר אביחי אב ל-5 בנות ובן, נרצח כאמור כשניסה לסייע לפצועים.

בתו שחר, ספדה בבכי לאביה ואמרה: "אבא, מלך שלי. החבר הכי טוב שלי. לקחו לי את החבר הכי טוב שלי. אתה היחידי שיודע לקרוא אותי. הייתי נותנת הכל כדי שתהיה פה. אני מחכה שתבוא ותגיד שעבדת עלינו.

"אני לא יודעת איך אסתדר בלעדיך. אני חייבת לדבר איתך אבא, אני מתחננת. אני אוהבת אותך. אתה האבא הכי טוב בעולם. תבטיח שתשמור עלינו מלמעלה. אני מבטיחה לשמור על אחים שלי".

"אני רוצה את אבא שלי", סיימה שחר בבכי קורע לב, "אתה לא יכול להשאיר אותי לבד".

בת נוספת, דיקלה, ספדה לאביה ואמרה כי "בכל שיחת טלפון אמרת שאתה אוהב אותי. גם אני. אני מתגעגעת לחיבוק שלך, חיבוק של אבא. אני רק רוצה לשמוע את קולך. לא נפטרת, נרצחת בדם קר. גם הבוקר לא הספקתי להיפרד ממך כמו שצריך. תשמור עלי מלמעלה, אני מתגעגעת".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ספד לו ואמר: "תמיר, איך אפשר לעמוד כאן לפני מיטתך ולספוד לך, הקדוש תמיר אביחי הי"ד, זה בלתי נתפס. בלתי נתפס שנפלת חלל על אדמת השומרון בה חיית, כמו כולנו, בה חיית בשמחה ובאהבה גדולה – תכונות שכל כך אפיינו אותך.

תמיר, היית מוכר ואהוב מאד בקהילת קרית נטפים. תמיר תמיד היית החייכן והאופטימי, תמיד עזרת בשמחה לכל מי שהיה צריך. תמיר, היית גאה מאד בילדים ובנכדים שלך ואהבת כל כך לדבר עליהם. הלב הרחב שלך תמיד הביא לנתינה גדולה, כלפי כל מי שסבב אותך. תמיד כשפגשתי אותך, הקדמת לי שלום עוד לפני שהספקתי לומר מילה, כי כזה היית – איש חסד, אהבת את כולם וכולם אהבו אותך. אני מתקשה להאמין שלא אזכה יותר לראות את מאור הפנים שלך, את האהבה שלך, לא נוכל להחזיר לך אהבה".

"זה בלתי נתפס שנפלת חלל על אדמת השומרון אותו כל כך אהבת. היית אהוב על כולם תמיד מחייך ואופטימי ועוזר בשמחה לכולם. תמיד גאה בילדים ובנכדים. הלב הרחב שלך הביא לנתינה גדולה. תמיד כשנפגשנו הקדמת לי שלום. אני מתקשה להאמין שלא נזכה לראות יותר את החיוך שלך. אנו עומדים כאן כי ממשלת ישראל הפקירה את הביטחון של התושבים שלה!

הממשלה לא החזירה את ההרתעה ולא החזירה את המחסום, ואנו עומדים כאן ומפנים את האצבע המאשימה למחבל בחליפה אבו מאזן. אנו דורשים מהממשלה הנכנסת להפוך את המשוואה ולא לוותר בביטחון. רק לפני שבוע עמדנו יחד מול מיטת הקדוש שלום סופר שנרצח בשומרון והיום נרצחו שלושה יהודים קדושים. זה אובדן מוחלט של ההרתעה ושל המשילות, איפה הכבוד הלאומי שלנו?!"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.